izpis_h1_title_alt

Code-switching during English Lessons in the First Three Years of Primary School
ID Radi, Nika (Avtor), ID Skela, Janez (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (825,08 KB)
MD5: F5B1AF9F676FD86E13EAC9E557A38B15

Izvleček
The master's thesis deals with code-switching during English lessons in the first three grades of primary school. The theoretical part of the master's thesis consists of an introduction, methodology, and literature review on this topic. The practical chapters offer an insight into the language habits of the four observed English teachers during the observations of lessons. With the help of interviews, it presents the teachers' opinions about code-switching, the positive and negative features of code-switching in the classroom, and solutions that can be used to avoid it. Examples of code-switching done by teachers and students during lessons are presented with the help of the observation sheets. The goal of the master's thesis is to determine, with data from observations and interviews, when and why teachers code-switch, what the positive and negative consequences of code-switching in the classroom are, and how switching can be avoided as much as possible.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:code-switching, English teaching, primary school, first three years, the use of mother tongue, foreign language
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2023
PID:20.500.12556/RUL-149944 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:164652803 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.09.2023
Število ogledov:402
Število prenosov:43
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Kodno preklapljanje med urami angleščine v prvih treh razredih osnovne šole
Izvleček:
Magistrsko delo obravnava kodno preklapljanje pri pouku angleščine v prvih treh razredih osnovne šole. Teoretični del magistrskega dela je sestavljen iz uvoda, metodologije in pregleda literature na to temo. Praktična poglavja ponujajo vpogled v jezikovne navade štirih opazovanih učiteljev angleščine pri izvedbi pouka. S pomočjo intervjujev predstavi mnenja učiteljev o kodnem preklapljanju, pozitivne in negativne lastnosti preklapljanja in rešitve, s katerimi se le-temu lahko izognemo. S pomočjo opazovalnih listov so predstavljeni primeri kodnega preklapljanja v razredih, tako s strani učiteljev kot učencev. Cilj magistrskega dela je, na podlagi opazovanj in intervjujev, ugotoviti, kdaj in zakaj učitelji kodno preklapljajo, katere so pozitivne in negativne posledice preklapljanja v razredu in kako se lahko preklapljanju v največji meri izognemo.

Ključne besede:kodno preklapljanje, pouk angleščine, osnovna šola, prvi trije razredi, uporaba materinščine, tuji jezik

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj