Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Code-switching during English Lessons in the First Three Years of Primary School
ID
Radi, Nika
(
Avtor
),
ID
Skela, Janez
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(825,08 KB)
MD5: F5B1AF9F676FD86E13EAC9E557A38B15
Galerija slik
Izvleček
The master's thesis deals with code-switching during English lessons in the first three grades of primary school. The theoretical part of the master's thesis consists of an introduction, methodology, and literature review on this topic. The practical chapters offer an insight into the language habits of the four observed English teachers during the observations of lessons. With the help of interviews, it presents the teachers' opinions about code-switching, the positive and negative features of code-switching in the classroom, and solutions that can be used to avoid it. Examples of code-switching done by teachers and students during lessons are presented with the help of the observation sheets. The goal of the master's thesis is to determine, with data from observations and interviews, when and why teachers code-switch, what the positive and negative consequences of code-switching in the classroom are, and how switching can be avoided as much as possible.
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
code-switching
,
English teaching
,
primary school
,
first three years
,
the use of mother tongue
,
foreign language
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:
2023
PID:
20.500.12556/RUL-149944
COBISS.SI-ID:
164652803
Datum objave v RUL:
12.09.2023
Število ogledov:
546
Število prenosov:
64
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
RADI, Nika, 2023,
Code-switching during English Lessons in the First Three Years of Primary School
[na spletu]. Magistrsko delo. [Dostopano 3 maj 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=149944
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Naslov:
Kodno preklapljanje med urami angleščine v prvih treh razredih osnovne šole
Izvleček:
Magistrsko delo obravnava kodno preklapljanje pri pouku angleščine v prvih treh razredih osnovne šole. Teoretični del magistrskega dela je sestavljen iz uvoda, metodologije in pregleda literature na to temo. Praktična poglavja ponujajo vpogled v jezikovne navade štirih opazovanih učiteljev angleščine pri izvedbi pouka. S pomočjo intervjujev predstavi mnenja učiteljev o kodnem preklapljanju, pozitivne in negativne lastnosti preklapljanja in rešitve, s katerimi se le-temu lahko izognemo. S pomočjo opazovalnih listov so predstavljeni primeri kodnega preklapljanja v razredih, tako s strani učiteljev kot učencev. Cilj magistrskega dela je, na podlagi opazovanj in intervjujev, ugotoviti, kdaj in zakaj učitelji kodno preklapljajo, katere so pozitivne in negativne posledice preklapljanja v razredu in kako se lahko preklapljanju v največji meri izognemo.
Ključne besede:
kodno preklapljanje
,
pouk angleščine
,
osnovna šola
,
prvi trije razredi
,
uporaba materinščine
,
tuji jezik
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Poučevanje angleščine na zgodnji stopnji po metodi Helen Doron
Poučevanje angleščine v osnovni šoli
Poučevanje angleščine v prvem triletju osnovne šole z uporabo pedagoškega pristopa Storyline
Motivacija za učenje angleščine v drugi triadi
Vsebinsko in jezikovno celostno učenje angleščine v prvem obdobju osnovne šole
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Kodno preklapljanje pri uri angleščine v tretji triadi osnovne šole
Razrednik v prvi triadi osnovne šole na območju goriške regije
Primerjalna analiza poučevanja naravoslovnih in družboslovnih vsebin v prvem triletju slovenske osnovne šole in v prvih treh razredih osnovne šole v Teanecku, ZDA
Pridobivanje besedišča ob uporabi učbenikov za učenje angleščine v osnovni šoli
Uporaba kamišibaj gledališča pri poučevanju angleščine
Nazaj