Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Izdelava celostne grafične podobe za Abecedne urice
ID
Kozjan, Anja
(
Avtor
),
ID
Možina, Klementina
(
Mentor
)
Več o mentorju...
,
ID
Medved, Tanja
(
Komentor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(4,33 MB)
MD5: F87E721A0756D9564D6351FCFE9FA52F
Galerija slik
Izvleček
Celostna grafična podoba je v današnjem svetu izrednega pomena. Podjetja, ki jo imajo, so korak pred tistimi, ki je nimajo. Z njo sporočajo profesionalnost in vzbujajo zaupanje pri svojih potencialnih in obstoječih strankah. V diplomskem delu je opisan razvoj celostne grafične podobe za podjetje Abecedne urice, ustanovljeno leta 2022. Podjetje se ukvarja z lektoriranjem in učno pomočjo pri slovenščini. Namen je bil oblikovati celostno grafično podobo in tako povečati prepoznavnost podjetja. Teoretični del zajema opredelitev celostne grafične podobe in njenih elementov. Predstavljene so vrste logotipov, pomen barv, načini zapisa barv, pomembnost izbire pisave, poslovne in trženjske tiskovine ter družbena omrežja s poudarkom na omrežju Facebook. V eksperimentalnem delu je predstavljena uporabljena strojna in programska oprema ter anketa. Za oblikovanje logotipa in ostalih izdelkov smo uporabili Adobe Illustrator, Adobe InDesign in Adobe Photoshop. Pri izbiri barv smo si pomagali s spletnim generatorjem barvnih palet Coolors.co. Predstavljeno je podjetje in želje naročnice glede oblikovanja, opredeljena je ciljna publika, analizirana je konkurenca. Predstavljena je pot do končnega logotipa podjetja. V rezultatih so analizirani rezultati ankete, ki je priložena kot priloga, in oblikovne rešitve, ki so predstavljene v priročniku celostne grafične podobe. Izdelki so logotip, vizitka, dopisni list, pisemska ovojnica, mapa, e-poštni podpis in profilna sličica na omrežju Facebook. Oblikovni rezultati so tudi ovrednoteni.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
celostna grafična podoba
,
Abecedne urice
,
logotip
,
lektoriranje
,
učna pomoč
,
oblikovanje
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
NTF - Naravoslovnotehniška fakulteta
Leto izida:
2023
PID:
20.500.12556/RUL-149671
Datum objave v RUL:
08.09.2023
Število ogledov:
1267
Število prenosov:
189
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KOZJAN, Anja, 2023,
Izdelava celostne grafične podobe za Abecedne urice
[na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 5 maj 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=149671
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Designing corporate identity for Abecedne urice
Izvleček:
In today’s world, corporate identity is of great importance. Companies that have it are one step ahead of those that do not. It conveys professionalism and inspires confidence in potential and existing customers. The thesis describes the development of an integrated graphic identity for Abecedne urice, a company founded in 2022. The company operates in the field of proofreading and teaching assistance in Slovenian. The goal was to create a corporate identity to increase the company's visibility. The theoretical part includes the definition of corporate identity and its elements. The types of logos, the importance of colours, the ways of presenting colours, the importance of the choice of typeface, business and advertising printed matter and social networks with a focus on Facebook are presented. The experimental part introduces the hardware and software used and present the questionnaire. Adobe Illustrator, Adobe InDesign and Adobe Photoshop were used to design the logo and other products. For the colour selection, we used the online colour palette generator Coolors.co. The company and the client’s design preferences are introduced, the target audience is defined and the company’s competitors are analysed. The way to the final company logo is presented. The results of the survey, included as an appendix, and the design solutions presented in the corporate identity manual are analysed. The products are a logo, a business card, a letterhead, an envelope, a folder, an email signature, and a Facebook profile thumbnail. The design results are evaluated using a survey.
Ključne besede:
corporative identity
,
Abecedne urice
,
logo
,
proofreading
,
teaching assistance
,
designing
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Iščem podobna dela...
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj