izpis_h1_title_alt

Analiza koncepta "Cool" in njegove vloge v trženju : diplomsko delo
ID Hočevar, Darja (Avtor), ID Bajde, Domen (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/hocevar4358.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, vrednote, ocene, blago, socializacija, potrošništvo
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[D. Hočevar]
Leto izida:2010
Št. strani:II, 44 str.
PID:20.500.12556/RUL-14953 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:19904486 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1645
Število prenosov:252
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, values, evaluation, merchandise, socialization, consumerism

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj