izpis_h1_title_alt

Zadovoljstvo porabnikov kot storitveni dejavnosti : diplomsko delo
ID Kos, Ana (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/kos800.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:storitve, kvaliteta, zadovoljstvo, potrošnik, lojalnost, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Kos]
Leto izida:2010
Št. strani:II, 27, 4 str.
PID:20.500.12556/RUL-14936 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:19898598 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1366
Število prenosov:191
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:services, quality, satisfaction, consumer, loyalty, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj