izpis_h1_title_alt

Sistem za merjenje deformacij letalskega krila med letom
ID Vengust, Žan (Avtor), ID Brojan, Miha (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (6,50 MB)
MD5: 8430406BCAFDB2F3F94A2C76581D540E

Izvleček
Varnost je v letalstvu na prvem mestu. Da bi jo povečali, bomo razvili sistem za merjenje deformacij letalskega krila. Na ta način bomo omogočili inženirjem povratno informacijo pri snovanju in izboljšavi konstrukcij. Poleg tega bomo lahko prilagodili servisne intervale. Deformacije bomo merili s senzorjema, ki sestojita iz pospeškomera in žiroskopa. Senzorja bosta razporejena po krilu. Teoretično bomo določili frekvence in amplitude možnih motenj oz. deformacij tekom leta letala. Nato bo sledil preizkus, kjer bomo teoretično določene situacije tudi preizkusili. Tekom preizkusa bomo sistem optimirali. Ugotovili smo, da sistem dobro deluje za merjenje deformacij statičnega tipa. Pri dinamičnem tipu deformacij nekateri podatki odstopajo od realnih in jih je potrebno zanemariti.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:letalsko krilo, meritev, deformacija, MPU 6050, strojništvo, razvoj
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FS - Fakulteta za strojništvo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Ž. Vengust]
Leto izida:2023
Št. strani:XXIV, 70 str.
PID:20.500.12556/RUL-149015 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:629.73:533.6.04:539.3:531.7(043.2)
COBISS.SI-ID:165451011 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:02.09.2023
Število ogledov:738
Število prenosov:65
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:System for airplane wing deformation measurement during flight
Izvleček:
Safety is paramount in aviation. To enhance it, we will develop a system for measuring aircraft wing deformations. This will provide engineers with feedback for design and structural improvements, as well as allow us to adjust service intervals. Deformations will be measured using sensors comprising accelerometers and gyroscopes, distributed along the wing. Theoretically, we will determine frequencies and amplitudes of potential disturbances and deformations during flight. Subsequently, we will conduct tests to validate the theoretical scenarios. Throughout the testing phase, we will optimize the system. We have observed that the system performs well in measuring static-type deformations. However, for dynamic-type deformations, some data deviates from reality and needs to be disregarded.

Ključne besede:airplane wing, measurment, deformation, MPU 6050, mechanical engineering, development

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj