izpis_h1_title_alt

Mnenje slovenskih uporabnikov Instagrama o družbeni odgovornosti spletnih vplivnežev : magistrsko delo
ID Gangl, Sara (Avtor), ID Pavasović Trošt, Tamara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/gangl5002-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, družbena omrežja, vplivneži, družbena odgovornost, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Gangl]
Leto izida:2023
Št. strani:IV, 65, 7 str.
PID:20.500.12556/RUL-147912 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:152096259 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:17.07.2023
Število ogledov:617
Število prenosov:104
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Opinion of Slovenian Instagram users on the social responsibility of social media influencers
Ključne besede:marketing, electronic marketing, social networks, influencers, social responsibility, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj