izpis_h1_title_alt

Adult education and citizenship education in global times : policy provisions and programme deliveries in Italy and Nigeria
ID Inuwa, Bilyaminu Bello (Avtor), ID Mancarella, Dino (Avtor), ID Olatunji, Taiwo (Avtor), ID Rigoni, Paola (Avtor), ID Breitschwerdt, Lisa (Avtor), ID Mikulec, Borut (Avtor)

URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.wbv.de/shop/detail/04d4d26a5f3438f3aa19ed9792dbcd8b Povezava se odpre v novem oknu
.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,13 MB)
MD5: 3E1A3D9DE24E27F3EEB9733DD085C23A

Izvleček
The purpose of this paper is to show how extant policies at global, regional, national, and local levels frame adult education (AE) programmes for citizenship education (CE) in Italy and Nigeria. In our theoretical framework, we combine Biesta’s conceptualisation of public pedagogy with Schugurensky’s multidimensional conceptualisation of citizenship as status, identity, civic virtues, and agency. For the comparative empirical analysis, we compared two country cases – Italy and Nigeria – by examining policies and programmes that frame CE. Our findings show that in both countries, international and regional policies influence CE programmes. However, whereas Italy’s CE policies and programmes promote global citizenship (GC) and sustainability, policies and programmes in Nigeria focus more on social empowerment and human rights awareness raising.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:adult learning, adult education, comparative adult eduction, policy, adult education policy, citizenship education
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2023
Št. strani:Str. 31-49
PID:20.500.12556/RUL-147693 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:374.7
DOI:10.3278/9783763971336 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:158487043 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2023
Število ogledov:718
Število prenosov:27
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Comparative research in adult education : global perspectives on participation, sustainability and digitalisation
Uredniki:Lisa Breitschwerdt, Jörg Schwarz, Sabine Schmidt-Lauff
Kraj izida:Bielefeld
Založnik:wbv Media, wbv Publikation
Leto izida:2023
ISBN:978-3-7639-7132-9
COBISS.SI-ID:158447107 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Erwachsenenbildung und lebensbegleitendes Lernen

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:andragogika, izobraževanje odraslih, učenje odraslih, izobraževanje za državljanstvo, komparativna andragogika, andragogika, politika izobraževanja odraslih

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj