Podrobno

P(o)tuj v prihodnost : revitalizacija degradiranega območja v zeleno cono za rekreacijo, izobraževanje in kulturo
ID Čuš, Luka (Avtor), ID Golja, Aleš (Avtor), ID Koler-Povh, Teja (Drugo)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (19,34 MB)
MD5: 676956883631DDA674CAB8F411AD83DD

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Strokovno delo
Tipologija:2.02 - Strokovna monografija
Organizacija:FGG - Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo
Leto izida:2023
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (68 str.))
PID:20.500.12556/RUL-147502 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:711.4
ISBN:978-961-6884-83-9
COBISS.SI-ID:157131779 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.07.2023
Število ogledov:663
Število prenosov:150
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
ČUŠ, Luka in GOLJA, Aleš, 2023, P(o)tuj v prihodnost : revitalizacija degradiranega območja v zeleno cono za rekreacijo, izobraževanje in kulturo [na spletu]. Strokovna monografija. Ljubljana : Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo. [Dostopano 21 april 2025]. ISBN 978-961-6884-83-9. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=147502
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Izdelava sistema oblikovanja uporabniškega vmesnika
  2. Načrtovanje mobilne aplikacije za pregledovanje financ
  3. Načrtovanje aplikacije z recepti in nasveti za vegansko prehrano
  4. Načrtovanje uporabniške izkušnje in uporabniškega vmesnika za učne namene z metodo oblikovalskega razmišljanja
  5. Uporabniški vmesniki in uporabniška izkušnja
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Oblikovanje interaktivnega prototipa mobilne aplikacije "Go inštrukcije"
  2. Analiza uporabniškega vmesnika aplikacije Maestro Amadeus
  3. Perspektive uporabniške izkušnje z uporabo procesa uporabniško usmerjenega oblikovanja za preoblikovanje korporativne identitete (znamke)
  4. Načrtovanje grafičnega uporabniškega vmesnika za mobilno aplikacijo
  5. Pomen uporabniške izkušnje (UX design) pri načrtovanju grafičnih uporabniških vmesnikov

Nazaj