izpis_h1_title_alt

Spoznavanje lesa kot materiala preko izkustvenega učenja v 1. starostnem obdobju : diplomsko delo
ID Finžgar, Alma (Avtor), ID Avsec, Stanislav (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Kurent, Brina (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (3,80 MB)
MD5: 97B281B978739B2469C7B150BBF1D896

Izvleček
Namen diplomskega dela je z izkustvenim učenjem otrokom prvega starostnega obdobja predstaviti in približati les kot naravni material. Strokovnim delavcem želim ponuditi nekaj primerov dejavnosti, kako lahko prav tako otrokom prvega starostnega obdobja na zanimiv način predstavimo naravne materiale, ki so nam na dosegu roke in najmlajšim zelo zanimivi. V teoretičnem (prvem) delu je opisano izkustveno učenje in predstavljen razvoj otroka v prvem starostnem obdobju ter opisane lastnosti lesa. V empiričnem (drugem) delu pa je s pomočjo anketnega vprašalnika analizirano, ali strokovni delavci poznajo pojem izkustveno učenje, ali se poslužujejo dejavnosti z različno strukturiranim materialom ter koliko jim je pomembno, da otroci spoznavajo les. Ključni rezultati evalvacije dejavnosti z otroki v starosti od 1 do 2 let kažejo, da so kljub nepoznavanju nekaterih naravnih materialov, otroci izkazali zanimanje, radovednost ter aktivno vključevanje v igro z naravnim materialom. Otroci so se dotikali, vonjali in raziskovali material ter pokazali vztrajnost in motivacijo pri dejavnostih. Rezultati ankete so razkrili, da strokovni delavci v tej starostni skupini prepoznavajo pomen izkustvenega učenja in uporabe naravnega materiala v pedagoškem delu. Diplomsko delo je poudarilo pomen izkustvenega učenja in uporabe naravnega materiala, kot je les, pri dejavnostih za otroke prvega starostnega obdobja. Analiza izkušenj vzgojiteljev je prispevala k vpogledu v njihove prakse in pomembnost tega področja. Za smiselno nadaljevanje teme bi bilo koristno raziskati vpliv dejavnosti z lesom na razvoj otrok, vključiti otroke drugega starostnega obdobja ter razširiti raziskavo na druge naravne materiale in področja dejavnosti.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:tehnična vzgoja, naravni material, les in lesni polizdelki, izkušnje in odnos vzgojiteljev, izkustveno učenje, otroci
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:A. Finžgar
Leto izida:2023
Št. strani:IX, 66 str.
PID:20.500.12556/RUL-147252 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:373.2(043.2)
COBISS.SI-ID:157284611 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:28.06.2023
Število ogledov:1290
Število prenosov:63
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Learning about Wood as a Material Through Experiential Education for Children From 1 to 3 Years of Age
Izvleček:
The purpose of the thesis is to present and approximate the wood as a natural material to children of the first age period through experiential learning. I would like to offer practitioners some examples of activities on how we can also present natural materials that are very interesting to us and very interesting to children with children of the first age. The theoretical (first) part describes experiential learning and presents the development of the child in the first age period and describes the characteristics of the wood. In the empirical (second) section, the survey questionnaire analyses whether professionals know the concept of experiential learning, whether they are using activities with different structured materials and how important it is for children to learn about wood. Key results of evaluation of activities with children aged 1 to 2 years show that despite the ignorance of some natural materials, children have shown interest, curiosity and active involvement in the game with natural material. Children touched, smelled and researched the material and showed perseverance and motivation in activities. The results of the survey revealed that professionals in this age group recognize the importance of experiential learning and the use of natural material in pedagogical work. The thesis highlighted the importance of experiential learning and use of natural material, such as wood, in activities for children of the first age. The analysis of educators' experiences has contributed to an insight into their practices and the importance of this area. In order to further meaningfully pursue the topic, it would be useful to explore the impact of wood activities on children's development, to integrate children of the second age range and to extend the research to other natural materials and areas of activity.

Ključne besede:tehnical education, natural material, wood and wood semi-finished products, experience and attitude of educators, experiential learning, children

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj