izpis_h1_title_alt

Developing digital transformation capability : the role of managerial ambidextrous learning
ID Dragičević, Nikolina (Avtor), ID Lamovšek, Amadeja (Avtor), ID Batistič, Saša (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (694,30 KB)
MD5: 5A77531DF9175DD3A43522A2F12BA51E
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://sam-d.si/en/revija/developing-digital-transformation-capability-the-role-of-managerial-ambidextrous-learning-2/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
This paper integrates the individual ambidexterity, digital transformation, and dynamic capabilities literatures to develop a framework that helps to understand the role of managerial ambidextrous learning in building the digital transformation capability of an organization. Based on a comprehensive literature review, the paper identifies competing demands in terms of managerial learning orientation serving as microfoundations of different dynamic organizational capabilities underpinning digital transformation. We adopt an ambidextrous perspective of learning and propose that managers need to balance explorative and exploitative learning to aid building digital transformation capabilities. This paper contributes to ambidexterity and dynamic capabilities theoretical perspectives through its distinctive focus on the role of individual-level learning in the context of organizational‐level digital transformation. The paper enhances understanding of how firms may support digital efforts by becoming sensitive to and supporting managerial ambidexterity as a critical factor in a successful digital transformation journey. We suggest that future research efforts should investigate empirically the role of managerial ambidextrous behavior in digital efforts. 

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:enterprises, management, digitalizstion
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2022
Št. strani:Str. 5-19
Številčenje:Vol. 11, iss. 2
PID:20.500.12556/RUL-146680 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:005
ISSN pri članku:2232-5867
DOI:10.17708/DRMJ.2022.v11n02a01 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:132873219 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.06.2023
Število ogledov:332
Število prenosov:46
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Dynamic relationships management journal
Založnik:Slovenian academy of management
ISSN:2232-5867
COBISS.SI-ID:262077952 Povezava se odpre v novem oknu

Licence

Licenca:CC BY-NC 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.sl
Opis:Licenca Creative Commons, ki prepoveduje komercialno uporabo, vendar uporabniki ne rabijo upravljati materialnih avtorskih pravic na izpeljanih delih z enako licenco.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Izvleček:
Ta članek združuje literaturo individualne obojeročnosti, digitalne preobrazbe in dinamičnih sposobnosti z namenom razvoja ogrodja, ki pomaga razumeti vlogo managerske prilagodljivosti učenja pri gradnji sposobnosti digitalne preobrazbe organizacije. Prispevek na podlagi obsežnega pregleda literature opredeljuje konkurenčne zahteve v smislu usmeritve managerskega učenja, ki služijo kot mikrotemelji različnih dinamičnih organizacijskih sposobnosti, ki podpirajo digitalno preobrazbo. Sprejemamo dvostransko perspektivo učenja in predlagamo, da morajo managerji uravnotežiti raziskovalno in izkoriščevalno učenje, da bi pomagali pri izgradnji sposobnosti digitalne preobrazbe. Ta članek prispeva k teoretičnim perspektivam obojeročnosti in dinamičnih sposobnosti s svojim izrazitim poudarkom na vlogi učenja na ravni posameznika v kontekstu digitalne preobrazbe na organizacijski ravni. Članek izboljšuje razumevanje, kako lahko podjetja podpirajo digitalna prizadevanja, tako da postanejo občutljiva in podpirajo vodstveno obojeročnost kot kritični dejavnik na uspešni poti digitalne preobrazbe. Za nadaljnje raziskovanje predlagamo, da se empirično razišče vlogo managerskega oboročnega vedenja v digitalnih prizadevanjih.

Ključne besede:podjetje, management, digitalizacija

Projekti

Financer:HRZZ - Croatian Science Foundation
Številka projekta:UI‐2020‐02‐8889

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj