Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Exploring the strategic elements of backers' persuasion in reward-based crowdfunding
ID
Grižančič, Sabina
(
Avtor
),
ID
Drnovšek, Mateja
(
Avtor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(386,73 KB)
MD5: 536DA7C3ED848045F120B9644BD8AB53
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
https://www.ebrjournal.net/home/vol24/iss4/3/
Galerija slik
Izvleček
In this paper we investigate the strategic elements that project founders' use in reward-based crowdfunding cam- paigns to achieve a higher level of persuasion. Exploration of these elements not only provides insights into an entre- preneur's experience with crowdfunding but also provides material for comparing results reported by other (quantitative) studies. We conducted an empirical study with 13 Kickstarter project founders through in-depth, semi- structured interviews which were analysed through a reflexive thematic analysis approach. Drawing from our findings, we propose four strategic elements that founders use to persuade backers and achieve success drawing from individual- level experiences and observations.
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
crowdfunding
,
start-up
,
business strategy
,
strategic elements
,
reward-based crowdfunding
,
thematic analysis
,
project founders
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
EF - Ekonomska fakulteta
Status publikacije:
Objavljeno
Različica publikacije:
Objavljena publikacija
Leto izida:
2022
Št. strani:
Str. 222-239
Številčenje:
Vol. 24, iss. 4, article no. 3
PID:
20.500.12556/RUL-146658
UDK:
658
ISSN pri članku:
2335-4216
DOI:
10.15458/2335-4216.1311
COBISS.SI-ID:
132053251
Datum objave v RUL:
05.06.2023
Število ogledov:
532
Število prenosov:
71
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Economic and business review
Založnik:
Ekonomska fakulteta
ISSN:
2335-4216
COBISS.SI-ID:
268649216
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
množično financiranje
,
zagonsko podjetje
,
poslovna strategija
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj