izpis_h1_title_alt

Teoretski modeli in koncepti vseživljenjskega učenja
ID Mikulec, Borut (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,40 MB)
MD5: 5C8E74D5390189EE0CC6A70E79040797

Izvleček
Pregled različnih modelov in konceptov vseživljenjskega učenja na eni strani pokaže, da vseživljenjsko učenje vsebuje določene skupne temeljne značilnosti, tj. da poteka vse življenje (»od zibke do groba«), je vsezajemajoče (poteka v različnih kontekstih) in se osredotoča na učenje. Na drugi strani tovrsten pregled prav tako pokaže, da so v uporabi različni modeli in koncepti razumevanja vseživljenjskega učenja ter da je vseživljenjsko učenje tudi "spolzek« in »dvoumen« koncept, saj vsebuje različne in medsebojno konkurenčne opredelitve. V poglavju tako dokazujemo tezo, da vseživljenjsko učenje predstavlja večdimenzionalen koncept, ki v sebi združuje različne modele in pojmovanja vseživljenjskega učenja, ter na podlagi opravljene analize izpostavimo temeljne gradnike holistično zasnovanega razumevanja vseživljenjskega učenja

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:koncepti vseživljenjskega učenja, modeli vseživljenjskega učenja, mednarodne organizacije, vseživljenjsko izobraževanje
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2023
Št. strani:Str. 11-25
PID:20.500.12556/RUL-146366 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:374.7
COBISS.SI-ID:153348867 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:25.05.2023
Število ogledov:598
Število prenosov:80
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Vseživljenjsko učenje odraslih za trajnostni razvoj in digitalni preboj
Uredniki:Jurka Lepičnik-Vodopivec, Maja Mezgec
Kraj izida:Koper
Založnik:Založba Univerze na Primorskem
Leto izida:2023
ISBN:978-961-293-230-5
COBISS.SI-ID:151360515 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Knjižnica Ludus
Številčenje v zbirki:44
ISSN zbirke:2630-3809

Licence

Licenca:CC BY-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.sl
Opis:Ta licenca Creative Commons je zelo podobna običajni licenci Priznanje avtorstva, vendar zahteva, da so materialne avtorske pravice na izpeljanih delih upravljane z enako licenco.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Theoretical models and concepts of lifelong learning
Izvleček:
An overview of the different models and concepts of lifelong learning shows, on the one hand, that lifelong learning contains certain common fundamental attributes, i.e. that it takes place throughout life (from ‘cradle to grave’), is lifewide (takes place in different contexts) and focuses on learning. On the other hand, the overview also shows that different models and concepts of understanding lifelong learning are in use and that lifelong learning is also a ‘slippery’ and ‘ambiguous’ concept, as it contains different andmutually competing conceptualisations. In this chapter, we argue that lifelong learning is a multidimensional concept that combines various models and conceptions of lifelong learning, and based on the analysis we highlight the basic building blocks of a holistic understanding of lifelong learning

Ključne besede:lifelong learning, concepts of lifelong learning, models of lifelong learning, lifelong education

Projekti

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Program financ.:CRP 2021
Številka projekta:V5-2130
Naslov:Vseživljenjsko učenje odraslih za trajnostni razvoj in digitalni preboj
Akronim:VŽU Preboj

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj