izpis_h1_title_alt

Stališča porabnikov do nevrotrženja : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Hrovatič, Petra (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/hrovatic2140.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, kognitivna znanost, možgani, raziskave, potrošnik, ankete, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[P. Hrovatič]
Leto izida:2023
Št. strani:II, 26, 12 str.
PID:20.500.12556/RUL-145531 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:149714691 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.05.2023
Število ogledov:597
Število prenosov:119
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Consumer attitudes toward neuromarketing
Ključne besede:marketing, neuroscience, brain, research, consumer, questionnaires, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj