izpis_h1_title_alt

Marketing assets' development and their management during a brand crisis : doctoral dissertation
ID Gidaković, Petar (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/doktor/gidakovic139-22.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, business communication, brands, crises, problem solving, strategy, management, business efficiency
Vrsta gradiva:Doktorsko delo/naloga
Tipologija:2.08 - Doktorska disertacija
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[P. Gidaković]
Leto izida:2022
Št. strani:VI, 191, 90 str.
PID:20.500.12556/RUL-145407 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138(043.3)
COBISS.SI-ID:129495043 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.05.2023
Število ogledov:587
Število prenosov:51
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Razvoj trženjskih sredstev in njihovo uravnavanje med krizo blagovne znamke
Ključne besede:trženje, krize, reševanje problemov, strategija, management, poslovna uspešnost, poslovno komuniciranje, disertacije, blagovne znamke, marketing

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj