izpis_h1_title_alt

Vloga medkulturnega komuniciranja v mednarodnih odnosih z javnostmi : diplomsko delo
ID Bergman, Marijana (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/bergman510.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:mednarodno poslovanje, mednarodno trženje, medkulturno delovanje, poslovno komuniciranje, kultura, odnosi z javnostjo, etnocentrizem, kvaliteta, kvantiteta, primeri
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Bergman]
Leto izida:2010
Št. strani:I, 26 str.
PID:20.500.12556/RUL-14500 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.4
COBISS.SI-ID:19534310 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1411
Število prenosov:238
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:international business, international marketing, cross-cultural activities, business communication, culture, public relations, ethnocentrism, quality, quantity, cases

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj