Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Understanding vocabulary of L2 learners of Japanese
ID
Moritoki Škof, Nagisa
(
Avtor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(857,73 KB)
MD5: 8FF4620D83809622E911C4E419937BC5
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
https://journals.uni-lj.si/ala/article/view/12135/10973
Galerija slik
Izvleček
The analysis of this study aims to investigate the effectiveness ofreading skills manifested by L2 learners of Japanese. In order to analyze the reading process of L2 learners of Japanese, we analyzed the data of 24 non-kanji learners of Japanese that were obtained fromthe “Reading corpus of non-native speakers of Japanese.”Using Yang’s (2006) categorization, weanalyzedlearners’understandingof wordsin the text through two different situations, (1) when they lack the relevant language skills, and (2)when they encounter unknown words while reading a text. The results show that learners use various tools,dependingon the purpose,to find appropriate meaningsof individualwordsand to understand the meaningsof whole sentencesand texts. Also, the results suggest that appropriate language knowledge prevents incorrect assumptions in comprehension and supports successful comprehension ofwhole texts.
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
reading comprehension
,
language knowledge
,
reading strategies
,
comprehension monitoring strategies
,
L2 learnerof Japanese
,
vocaburaly meanings
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Status publikacije:
Objavljeno
Različica publikacije:
Objavljena publikacija
Datum objave:
01.01.2023
Leto izida:
2023
Št. strani:
Str. 35-52
Številčenje:
Vol. 13, No. 1
PID:
20.500.12556/RUL-144701
UDK:
811.521:37
ISSN pri članku:
2232-3317
DOI:
10.4312/ala.13.1.35-52
COBISS.SI-ID:
144517891
Datum objave v RUL:
08.03.2023
Število ogledov:
756
Število prenosov:
84
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Acta linguistica asiatica
Založnik:
Znanstvena založba Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani, Znanstvena založba Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani, Založba Univerze v Ljubljani
ISSN:
2232-3317
COBISS.SI-ID:
255902464
Licence
Licenca:
CC BY-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.sl
Opis:
Ta licenca Creative Commons je zelo podobna običajni licenci Priznanje avtorstva, vendar zahteva, da so materialne avtorske pravice na izpeljanih delih upravljane z enako licenco.
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
bralno razumevanje
,
znanje jezika
,
bralne strategije
,
strategije spremljanja razumevanja
,
učenec japonščine kot tujega jezika
,
besedni pomeni
Projekti
Financer:
ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:
P6-0243-2019
Naslov:
Azijski jeziki in kulture
Financer:
Drugi - Drug financer ali več financerjev
Številka projekta:
FFPU-01-2020-3
Naslov:
Aspects of contemporary Japanese language and culture
Financer:
Drugi - Drug financer ali več financerjev
Naslov:
Multifaceted elucidation of communication among L2 Japanese learners
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj