izpis_h1_title_alt

Glagolski vid za frankofonske govorce slovenščine kot drugega ali tujega jezika
ID Dragoljević, Kaja (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (270,64 KB)
MD5: A5B06FA54F62169B9D1B5C813E4C5A8D
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://ebooks.uni-lj.si/ZalozbaUL/catalog/book/374 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Tema prispevka je poučevanje glagolskega vida v slovenščini za frankofonske govorce slovenščine kot drugega ali tujega jezika. Da bi lahko učitelj in kasneje učeči se uspešno razumela to slovnično poglavje, najprej predstavimo razlike in predvsem podobnosti med francoskim in slovenskim glagolom. Nadalje poskušamo odgovoriti na vprašanji, kdaj in kako to slovnično poglavje obravnavati pri pouku slovenščine kot drugega ali tujega jezika, pri čemer ugotovimo, da je zaradi skope literature in kompleksnosti problema učitelj v veliki meri prepuščen iskanju ravnotežja med svojo avtonomijo in obvezami standardov znanja.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:slovenščina, slovenščina kot drugi jezik, glagolski vid, frankofonski govorci, učiteljeva avtonomija
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2022
Št. strani:Str. 63-70
PID:20.500.12556/RUL-144154 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:811.163.6'243'366.587:811.133.1
DOI:10.4312/Obdobja.41.63-70 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:129307907 Povezava se odpre v novem oknu
Avtorske pravice:
Licenca navedena na pristajalni strani zbornika.
Datum objave v RUL:02.02.2023
Število ogledov:386
Število prenosov:65
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del monografije

Naslov:Na stičišču svetov : slovenščina kot drugi in tuji jezik
Uredniki:Nataša Pirih Svetina, Ina Ferbežar
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Založba Univerze
Leto izida:2022
ISBN:978-961-297-026-0
COBISS.SI-ID:128310531 Povezava se odpre v novem oknu
Naslov zbirke:Zbirka Obdobja
Številčenje v zbirki:41
ISSN zbirke:1408-211X

Licence

Licenca:CC BY-NC-SA 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.sl
Opis:Licenca Creative Commons, ki prepoveduje komercialno uporabo in zahteva, da uporabnik predelana dela objavi z enako licenco.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
The topic of this article is teaching Slovenian verbal aspect to francophone speakers of Slovenian as a second and foreign language. To address this area of grammar (for both the teacher and learners), first the differences and especially similarities between the French and Slovenian verb are presented. The article then seeks to answer when and how to treat this topic in class. It concludes that teachers are largely left to find the balance between their autonomy and »obligations« about knowledge standards when teaching this subject due to the lack of literature and the complexity of the subject matter.

Ključne besede:Slovene, Slovene as a second language, verbal aspect, francophone speakers, teacher autonomy

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj