izpis_h1_title_alt

Analiza odnosa mladih do zavajajočega oglaševanja : magistrsko delo
ID Vičič, Veronika (Avtor), ID Bodlaj, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/vicic4734-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, oglaševanje, oglas, etika, pravni vidik, primeri, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[V. Vičič]
Leto izida:2022
Št. strani:IV, 57, 26 str.
PID:20.500.12556/RUL-143122 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:128081667 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:16.01.2023
Število ogledov:591
Število prenosov:75
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:An analysis of young people's attitudes towards misleading advertising
Ključne besede:marketing, advertising, advertisment, ethics, legal aspect, cases, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj