izpis_h1_title_alt

Primerjava učinkovitosti oglaševanja na platformah Meta in Googla na primeru izbranega podjetja : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Novak, Aljaž (Avtor), ID Tomat, Luka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/novak2110.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, digitalizacija, analiza, oglaševanje
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Novak]
Leto izida:2022
Št. strani:II, 21 str.
PID:20.500.12556/RUL-143076 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339
COBISS.SI-ID:126414595 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.02.2023
Število ogledov:261
Število prenosov:20
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Comparison of the effectiveness of advertising on Meta and Google platforms on the example of a selected company
Ključne besede:marketing, digitalization, analysis, advertising

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj