izpis_h1_title_alt

A comparison of perceptions about the global brands on the basis of ethnocentrism in India and Slovenia : master's thesis
ID Malekar, Manodnya (Avtor), ID Zalaznik, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/malekar4775-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Slovenia, India, marketing, brands, McDonalds, L'Oreal, ethnocentrism, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Malekar]
Leto izida:2022
Št. strani:III, 50, 3 str.
PID:20.500.12556/RUL-143036 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:123317507 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.02.2023
Število ogledov:485
Število prenosov:38
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Primerjava zaznav o globalnih blagovnih znamkah na podlagi etnocentrizma v Indiji in Sloveniji
Ključne besede:Slovenija, Indija, trženje, blagovne znamke, McDonalds, L'Oreal, etnocentrizem, raziskave, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj