izpis_h1_title_alt

Poslovni modeli pri prodaji rabljenega tekstila.
ID Rimele, Valeska (Avtor), ID Klinar, Miha (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (18,21 MB)
MD5: DB3B1D9288F9CA6D3F239866BB1DBB9C

Izvleček
Nakup rabljenega se seli z obrobnega področja in med evropskimi kupci postaja vse pogostejša izbira. Sprememba navad prinaša razmislek o novih modelih poslovanja in predrugačenju ustaljenih prodajnih poti prodaje tekstilnih in usnjenih produktov. Kljub hitremu razvoju področja prodaje rabljenega smo še vedno priča slabi ureditvi trga, ki z rabljenim rokuje in produkte ponuja sekundarnemu lastniku. Pa naj bo to prvi lastnik - prodajalec svojih produktov, spletno mesto, ki služi kot platforma za prodajo, ali podjetje, ki se ukvarja s prodajo rabljenega. Zaradi nestrokovnosti in neresničnega opisa stanja produktov pri prodaji uporabniki dvomijo v smisel nakupa, saj se pogosto srečajo s skritimi napakami, nepristnimi produkti in nejasnimi pogoji sodelovanja. Zato obstaja potreba po vzpostavitvi sistema, ki kupcu ne bi nudil zgolj produkta, temveč tudi zanesljivost in podporo v vseh stopnjah nakupa. Omenjen sistem omogoča, da bi prodaja rabljenega lahko postala del poslovne prakse večjih sistemov in blagovnih znamk, ki se sedaj ukvarjajo le s prodajo novih tekstilnih in usnjenih produktov.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:industrijsko oblikovanje, poslovni modeli, ponovna uporaba, blagovna znamka, magistrska naloga
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:ALUO - Akademija za likovno umetnost in oblikovanje
Leto izida:2022
PID:20.500.12556/RUL-142715 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:22.11.2022
Število ogledov:592
Število prenosov:96
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Business models in second hand segment.
Izvleček:
Buying second-hand is moving from the periphery and is becoming an increasingly common choice among European buyers. This change in habits is leading to a rethinking of new business models and a restructuring of established sales channels for textile and leather products. Despite the rapid development of the second-hand sector, we are still witnessing a poorly regulated second-hand market handling products and offering them to the next owner, be it from the perspective of the first owners – the sellers of products –, websites that serve as a platform for sales, or companies that sell second-hand. Lack of professionalism and untruthful descriptions of the condition of the products when they are sold make users doubt the point of buying, as they are often confronted with hidden defects, inauthentic products, and unclear terms of cooperation. There is therefore a need for a system that offers the customer not only the product, but also reliability and support at all stages of the purchase. This system allows second-hand sales to become part of the business practice of larger systems and brands that are currently only involved in the sale of new textile and leather products.

Ključne besede:industrial design, business models, second hand, trade mark, MA thesis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj