izpis_h1_title_alt

Sustainability communication
ID Golob, Urša (Avtor), ID Podnar, Klement (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (958,44 KB)
MD5: E823BE5BC21B4BABAEE5FDFF0FC51F66
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/02650487.2022.2144035 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
This paper captures both a historical perspective and the current situation of sustainability communication (SC), the relevance and impact of conceptual and empirical contributions, and the future of SC research. By applying the principles of a meta-narrative systematic literature review, we analyze the concepts, theoretical models, and empirical approaches that researchers use in 116 articles in the field. The main manifestations of SC, including sustainability/green advertising, sustainability reporting, and greenwashing, are presented. The analysis reveals a predominant environmental focus on the literature and the dominance of applied communication approaches in SC. We identify several directions that can help advance the field and vision the leading role of the IJA journal in (re)defining and clarifying the concept and integrating the main communication concepts and theories into SC.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:meta-narrative review, green advertising, communication, sustainability
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
EF - Ekonomska fakulteta
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2023
Št. strani:Str. 42–51
Številčenje:Vol. 42, no. 1
PID:20.500.12556/RUL-142601 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1:502.131.1
ISSN pri članku:0265-0487
DOI:10.1080/02650487.2022.2144035 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:128943875 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.11.2022
Število ogledov:660
Število prenosov:538
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:International journal of advertising
Skrajšan naslov:Int. j. advert.
Založnik:Taylor & Francis
ISSN:0265-0487
COBISS.SI-ID:18360157 Povezava se odpre v novem oknu

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:sporazumevanje, trajnost, ekologija, oglaševanje

Projekti

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:J5-4576
Naslov:Integriran pristop za hkratno reševanje okoljske in gospodarske krize

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:P5-0128
Naslov:Izzivi vključujočega in trajnostnega razvoja v prevladujoči paradigmi ekonomskih in poslovnih znanosti

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj