Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Sustainability communication
ID
Golob, Urša
(
Avtor
),
ID
Podnar, Klement
(
Avtor
),
ID
Žabkar, Vesna
(
Avtor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(958,44 KB)
MD5: E823BE5BC21B4BABAEE5FDFF0FC51F66
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/02650487.2022.2144035
Galerija slik
Izvleček
This paper captures both a historical perspective and the current situation of sustainability communication (SC), the relevance and impact of conceptual and empirical contributions, and the future of SC research. By applying the principles of a meta-narrative systematic literature review, we analyze the concepts, theoretical models, and empirical approaches that researchers use in 116 articles in the field. The main manifestations of SC, including sustainability/green advertising, sustainability reporting, and greenwashing, are presented. The analysis reveals a predominant environmental focus on the literature and the dominance of applied communication approaches in SC. We identify several directions that can help advance the field and vision the leading role of the IJA journal in (re)defining and clarifying the concept and integrating the main communication concepts and theories into SC.
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
meta-narrative review
,
green advertising
,
communication
,
sustainability
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
FDV - Fakulteta za družbene vede
EF - Ekonomska fakulteta
Status publikacije:
Objavljeno
Različica publikacije:
Objavljena publikacija
Leto izida:
2023
Št. strani:
Str. 42–51
Številčenje:
Vol. 42, no. 1
PID:
20.500.12556/RUL-142601
UDK:
659.1:502.131.1
ISSN pri članku:
0265-0487
DOI:
10.1080/02650487.2022.2144035
COBISS.SI-ID:
128943875
Datum objave v RUL:
15.11.2022
Število ogledov:
660
Število prenosov:
538
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
International journal of advertising
Skrajšan naslov:
Int. j. advert.
Založnik:
Taylor & Francis
ISSN:
0265-0487
COBISS.SI-ID:
18360157
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
sporazumevanje
,
trajnost
,
ekologija
,
oglaševanje
Projekti
Financer:
ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:
J5-4576
Naslov:
Integriran pristop za hkratno reševanje okoljske in gospodarske krize
Financer:
ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:
P5-0128
Naslov:
Izzivi vključujočega in trajnostnega razvoja v prevladujoči paradigmi ekonomskih in poslovnih znanosti
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj