izpis_h1_title_alt

Vpliv programov zvestobe na vedenje porabnikov : primer podjetja Mercator
ID Kastelic, Vanja (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/kastelic4043.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, prodaja, pospeševanje prodaje, potrošnik, lojalnost, programi, case study, trgovinsko podjetje, Mercator
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[V. Kastelic]
Leto izida:2010
Št. strani:IV, 90 str., 28 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-14177 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:19187174 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1490
Število prenosov:303
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, sales, sales promotion, consumer, loyalty, programmes, case study, commercial enterprise

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj