izpis_h1_title_alt

Odnos gledalcev do umeščanja izdelkov v film : diplomsko delo
ID Marinšek, Miha (Avtor), ID Damjan, Janez (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/marinsek4093.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:filmska industrija, film, trženje, proizvodi, blagovne znamke, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Marinšek]
Leto izida:2009
Št. strani:II, 45 str., 38 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-14149 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:19163110 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1527
Število prenosov:269
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:film industry, film, marketing, products, trademarks, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj