izpis_h1_title_alt

Načrtovanje trženja v majhnih podjetjih : primer podjetja Napret Vekoslav s.p.
ID Napret, Barbara (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/napret4063.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, storitve, majhna podjetja, strategija trženja, modeli, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[B. Napret]
Leto izida:2009
Št. strani:II, 45 str., 2 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-14080 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:19112934 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1409
Število prenosov:168
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, services, small enterprises, marketing strategy, models, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj