izpis_h1_title_alt

Primerjava zgodnjenovoveških šolskih sistemov Dubrovniške republike in osmanske Jugovzhodne Evrope : diplomsko delo
ID Krštinc, Eva (Avtor), ID Zwitter, Žiga (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (633,51 KB)
MD5: 6BDD5447B0F93ACB26EE3852E6BBEDCD

Izvleček
Šolski sistem sooblikuje prihajajoče generacije prebivalstva vsake države. V zgodnjem novem veku je bila šolska paradigma pomembno drugačna, kot jo poznamo danes. Države so se začenjale zavedati pomena izobrazbe za lasten napredek, kar je prineslo večje spremembe in postopno institucionalizacijo šolstva. Diplomsko delo obravnava šolske ustanove dveh pomembnih političnih tvorb Jugovzhodne Evrope, Dubrovniške Republike in Osmanskega cesarstva, ki sta zaznamovali kulturne razmere v makro regiji. Predstavljeni so verski temelji izobraževanja, predvsem muslimanski in krščanski, ter nekateri dejanski vplivi na pedagoško paradigmo, ki so pustili velik pečat v zgodnjenovoveški Evropi.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Dubrovniška republika, Osmansko cesarstvo, medresa, jezuiti, šolstvo, zgodnji novi vek, Jugovzhodna Evropa
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:E. Krštinc
Leto izida:2022
Št. strani:44 str.
PID:20.500.12556/RUL-140660 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:94:37(398)"13/18"
COBISS.SI-ID:131787011 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:17.09.2022
Število ogledov:682
Število prenosov:97
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Comparison of early modern educational systems in the Republic of Ragusa and the Ottoman Southeast Europe
Izvleček:
The school system co-shapes generations of citizens in every country. Early modern school paradigm was significantly different from the contemporary one. States were beginning to realize the importance of education for their own progress, which brought about major changes and gradual institutionalization of the school system. This thesis deals with the educational institutions of two important political entities in Southeast Europe, the Republic of Dubrovnik/Ragusa and the Ottoman Empire, which influenced on cultures in the macro region. The religious foundations of education, mainly Muslim and Christian, are presented, as well as some factors significantly influencing pedagogical paradigm in early modern Europe.

Ključne besede:Republic of Dubrovnik/Ragusa, Ottoman Empire, madrasa, Jesuits, school system, early modern period, Southeastern Europe

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj