Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Ilustracija in oblikovanje pesniške zbirke Subiluzija
ID
Gombač, Nia
(
Avtor
),
ID
Fras, Domen
(
Mentor
)
Več o mentorju...
,
ID
Stepančič, Damijan
(
Komentor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(8,62 MB)
MD5: D8495664300AE65E5DC89FF84117A82F
PDF - Priloga,
prenos
(6,81 MB)
MD5: BDD92522CE40CB7E6BAC5BC6CF17F72B
Galerija slik
Izvleček
V diplomskem delu sem oblikovala in ilustrirala pesniško zbirko Subiluzija pisatelja Žiga X-a Gombača. V teoretičnem delu sem raziskovala odnos med ilustracijo in besedilom v poeziji in katere ilustracije so najbolj primerne za opisovanje abstraktnega besedila, ki se v zbirki Subiluzija pojavlja. Naredila sem analizo treh umetniških del in na podlagi te analize utemeljila uporabo abstraktne ilustracije ob besedilu. Pri praktičnem delu diplomskega dela sem pesniško zbirko ilustrirala, razložila uporabljeno tehniko ilustracije, opisala postopek izbira motivov in raziskovala odnos med poezijo in besedilom v knjižni obliki. Pri izdelavi knjige sem obravnavala knjigo kot objekt in utemeljila svoj izbor pisave, postavitev mreže in način tiska in vezanja knjige.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
Vizualne komunikacije Ilustracija Poezija Abstraktna ilustracija Grafično oblikovanje Subiluzija Diplomsko delo
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
ALUO - Akademija za likovno umetnost in oblikovanje
Leto izida:
2022
PID:
20.500.12556/RUL-140615
Datum objave v RUL:
16.09.2022
Število ogledov:
923
Število prenosov:
249
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
GOMBAČ, Nia, 2022,
Ilustracija in oblikovanje pesniške zbirke Subiluzija
[na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 4 maj 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=140615
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Illustration and design of the poetry collection Subiluzija
Izvleček:
In my thesis, I designed and illustrated the poetry collection Subiluzija by the author Žiga X Gombač. In the theoretical part, I researched the relationship between illustration and text in poetry and defined the illustration style is most suitable for describing the abstract content that appears in the poetry collection Subiluzija. I analysed three works of art and based on this analysis, justified the use of abstract illustration alongside the text. In the practical part of the diploma thesis, I illustrated the poetry collection, explained the illustration technique used, described the process of choosing motifs and researched the relationship between poetry and text in book form. In the book design process, I treated the book as a physical object and justified my choice of font, layout of the grid and the way the book was printed and bound.
Ključne besede:
Visual communications Illustration Poetry Abstract illustration graphic design Subiluzija BA thesis
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Čustvena kompetentnost dvojno izjemnih učencev s specifičnimi učnimi težavami
Šolska anksioznost učencev s specifičnimi učnimi težavami pri predmetu šport
Sodelovanje specialnih in rehabilitacijskih pedagogov z učitelji naravoslovno-tehniških predmetov pri delu z učenci s specifičnimi učnimi težavami
Bralne učne strategije pri učencih s specifičnimi učnimi težavami in brez specifičnih učnih težav v 7. razredu osnovne šole
Učiteljevo delo z učenci s specifičnimi učnimi težavami pri pouku
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Učenci s specifičnimi učnimi težavami pri pouku matematike
Zadovoljstvo in stres pri starših otrok s specifičnimi učnimi težavami
Formativno spremljanje otroka s primanjkljaji na posameznih področja [!] učenja
Sodelovanje staršev in učitelja pri otrocih s specifičnimi učnimi težavami pri pouku književnosti
Strategije poučevanja učencev z učnimi težavami pri pouku angleščine
Nazaj