Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Razvoj 3D igre Zoomies v okolju Unity
ID
PIŠČANEC, BETI
(
Avtor
),
ID
Jaklič, Aleš
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(2,47 MB)
MD5: 0E52C6083631ADF7BB3B96738ADCB98C
Galerija slik
Izvleček
Cilj diplomske naloge je razviti 3D igro z uporabo okolja Unity in zanjo oblikovati modele. Modele igre smo ustvarili sami, saj smo želeli ohraniti nadzor nad končnim izdelkom. Igra postavi igralca v vlogo mačke, njegov cilj pa je čim bolj razmetati prostor, preden se lastniki vrnejo domov. V diplomski nalogi bomo najprej predstavili izbrana orodja, ki so nam pomagala pri izdelavi igre. Nadaljevali bomo s predstavitvijo implementacije igre v okolju Unity in postopkom izdelave modelov s programom Blender. Na koncu bomo s pomočjo ankete ovrednotili uporabniško izkušnjo in možne izboljšave igre.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
igra
,
Unity
,
Blender
,
3D modeli
,
3D igra
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:
2022
PID:
20.500.12556/RUL-140240
COBISS.SI-ID:
121608707
Datum objave v RUL:
13.09.2022
Število ogledov:
1258
Število prenosov:
349
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
PIŠČANEC, BETI, 2022,
Razvoj 3D igre Zoomies v okolju Unity
[na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 14 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=140240
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Development of 3D Unity game Zoomies
Izvleček:
The goal of the thesis was to develop a 3D game in Unity and create its models. The reason we chose to create the models ourselves is to preserve the vision of the game. The game puts the player in the role of a cat, the goal is to create as big of a mess as you can in your owner's absence. The thesis will show what tools we used to develop our game and how it was implemented using Unity. It will also present the process of making 3D models using Blender. In the end, we will evaluate the project with the help of our survey and look at possible improvements.
Ključne besede:
game
,
Unity
,
Blender
,
3D models
,
3D game
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Rezanje poligonov
Problem razdelitve
Nizkocenovni računalniški sistem za slikovno podvodno opazovanje
Lokalizacija avtonomnega mobilnega robota brez uporabe zemljevida
Evalvacija načrtovalnikov premika robotskega manipulatorja in premikov v različnih delovnih okoljih
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Ni podobnih del
Nazaj