Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Tourist pro-environmental behaviour : the role of environmental image of destination and daily behaviour
ID
Bilynets, Iana
(
Avtor
),
ID
Knežević Cvelbar, Ljubica
(
Avtor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(522,59 KB)
MD5: 7F8BF96920E5082CAF1997B18715E7D6
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2666957922000386?via%3Dihub
Galerija slik
Izvleček
Contextual impacts have a major role for the tourist pro-environmental behaviour at the destination, however, they remain under-researched. In this article, we explore the change in pro-environmental behaviour of tourists from daily to tourism context. We surveyed tourists asking them to evaluate the environmental image, their pro-environmental behaviour at the recently visited destination and in daily life, and then analysed data with t-test and regression analysis. The results show that: 1) most of the analysed pro-environmental behaviours get worse in the tourism context; 2) tourists, whose pro-environmental behaviour at home is above the average, behave better at the destination too; 3) perception of the destination as environmentally friendly is associated with better pro-environmental behaviour at the destination.
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
tourism
,
sustainable development
,
consumer behaviour
,
pro-environmental behaviour
,
tourists
,
environmental image
,
contextual impacts
,
behavioural spillover
,
daily behaviour
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
EF - Ekonomska fakulteta
Status publikacije:
Objavljeno
Različica publikacije:
Objavljena publikacija
Datum objave:
07.09.2022
Leto izida:
2022
Št. strani:
Str. 1-8
Številčenje:
Vol. 3, iss. 2 (art. ǂ100070)
PID:
20.500.12556/RUL-140178
UDK:
338.48
ISSN pri članku:
2666-9579
DOI:
10.1016/j.annale.2022.100070
COBISS.SI-ID:
120648451
Datum objave v RUL:
12.09.2022
Število ogledov:
813
Število prenosov:
172
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Annals of tourism research empirical insights
Založnik:
Elsevier
ISSN:
2666-9579
COBISS.SI-ID:
52526083
Licence
Licenca:
CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:
To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
turizem
,
trajnostni razvoj
,
vedenje potrošnikov
Projekti
Financer:
ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Program financ.:
Raziskovalni projekt - temeljni
Številka projekta:
J5-1783
Naslov:
Okolju prijazno vedenje v turizmu
Financer:
ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Program financ.:
Raziskovalni program
Številka projekta:
P5-0410
Naslov:
Digitalizacija kot gonilo trajnostnega razvoja posameznika, organizacij in družbe
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj