izpis_h1_title_alt

Tourist pro-environmental behaviour : the role of environmental image of destination and daily behaviour
ID Bilynets, Iana (Avtor), ID Knežević Cvelbar, Ljubica (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (522,59 KB)
MD5: 7F8BF96920E5082CAF1997B18715E7D6
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2666957922000386?via%3Dihub Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Contextual impacts have a major role for the tourist pro-environmental behaviour at the destination, however, they remain under-researched. In this article, we explore the change in pro-environmental behaviour of tourists from daily to tourism context. We surveyed tourists asking them to evaluate the environmental image, their pro-environmental behaviour at the recently visited destination and in daily life, and then analysed data with t-test and regression analysis. The results show that: 1) most of the analysed pro-environmental behaviours get worse in the tourism context; 2) tourists, whose pro-environmental behaviour at home is above the average, behave better at the destination too; 3) perception of the destination as environmentally friendly is associated with better pro-environmental behaviour at the destination.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:tourism, sustainable development, consumer behaviour, pro-environmental behaviour, tourists, environmental image, contextual impacts, behavioural spillover, daily behaviour
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:07.09.2022
Leto izida:2022
Št. strani:Str. 1-8
Številčenje:Vol. 3, iss. 2 (art. ǂ100070)
PID:20.500.12556/RUL-140178 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:338.48
ISSN pri članku:2666-9579
DOI:10.1016/j.annale.2022.100070 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:120648451 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.09.2022
Število ogledov:813
Število prenosov:172
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Annals of tourism research empirical insights
Založnik:Elsevier
ISSN:2666-9579
COBISS.SI-ID:52526083 Povezava se odpre v novem oknu

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:turizem, trajnostni razvoj, vedenje potrošnikov

Projekti

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Program financ.:Raziskovalni projekt - temeljni
Številka projekta:J5-1783
Naslov:Okolju prijazno vedenje v turizmu

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Program financ.:Raziskovalni program
Številka projekta:P5-0410
Naslov:Digitalizacija kot gonilo trajnostnega razvoja posameznika, organizacij in družbe

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj