izpis_h1_title_alt

Ethnocentrism in Slovenia : a study of beer consumers : master's thesis
ID Lekše, Maruša (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/lekse4608-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Slovenia, consumer behaviour, consumer psychology, purchasing, decision making, ethnocentrism, brewery, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Lekše]
Leto izida:2021
Št. strani:III, 67, 13 str.
PID:20.500.12556/RUL-139300 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:117259779 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.11.2022
Število ogledov:492
Število prenosov:65
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Etnocentrizem v Sloveniji : študija na primeru pivcev piva
Ključne besede:Slovenija, vedenje potrošnikov, psihologija potrošnika, nakup, odločanje, etnocentrizem, pivovarstvo, raziskave, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj