izpis_h1_title_alt

Stališča generacije baby boom do spletnega nakupovanja : magistrsko delo
ID Dovgan, Diana (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/dovgan4612-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trgovina, spletna trgovina, nakup, odločanje, vedenje potrošnikov, medgeneracijske razlike, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[D. Dovgan]
Leto izida:2022
Št. strani:III, 69, 35 str.
PID:20.500.12556/RUL-139227 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:111291139 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:01.11.2022
Število ogledov:1227
Število prenosov:73
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The attitudes of the baby boom generation toward online shopping
Ključne besede:trade, online shopping, purchasing, decision making, consumer behaviour, generation gap, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj