Podrobno

Strategija vstopa zavarovalno posredniške družbe na hrvaški trg : diplomsko delo
ID Berčan, Mateja (Avtor), ID Zalaznik, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/bercan3978.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Hrvatska, zavarovalstvo, zavarovalni zavodi, posredništvo, trženje, poslovno komuniciranje, licence, investicije
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Berčan]
Leto izida:2009
Št. strani:II, 49 str., 3 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-13915 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:18915558 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1239
Število prenosov:258
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
BERČAN, Mateja, 2009, Strategija vstopa zavarovalno posredniške družbe na hrvaški trg : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : M. Berčan. [Dostopano 2 maj 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/bercan3978.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Croatia, insurance, insurance companies, marketing, business communication, licences, investments

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Izkustveni marketing
  2. Korporacijska znamka
  3. Potrošnja vina
  4. Strategija uvajanja inovacije na trg
  5. Atmosferika v tržnem komuniciranju
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Trženje športne dvorane
  2. Trženje logističnih storitev
  3. Trženje Gospodarskega razstavišča
  4. Trženje sive lepenke
  5. Trženje protieksplozijskih elektromotorjev

Nazaj