izpis_h1_title_alt

Debating the relationship between academics and practitioners in the higher education field
ID Fink-Hafner, Danica (Avtor), ID Dagen, Tamara (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (978,95 KB)
MD5: 75AEB2AF18B2AA8E167B21BE0223C0A6

Izvleček
In this article we present findings from focus groups (FGs) consisting of academics and practitioners in the higher education (HE) field from different parts of the world, who debated their perceptions of the current state of the art in the HE field. The main findings, which call for further research, as well as activities of academics, practitioners and policymakers at various levels, are as follows: 1) there is a gap between basic academic research and applied research (with the latter often not meeting the appropriate conceptual level), which needs to be closed; 2) this gap is expressed also in the global context of the HE field; 3) multidisciplinarity, interdisciplinarity, transdisciplinarity, methodological quality of both basic and applied research need to be developed and 4) scholars’, practitioners’ and governments’ (policymakers’) responsibilities need to be addressed

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:praktiki, akademiki, vladna politika, izobraževalna politika
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Datum objave:01.01.2022
Leto izida:2022
Št. strani:Str. 5-24, 166
Številčenje:Letn. 59, št. 1
PID:20.500.12556/RUL-138673 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:(378:001-051):378-051-027.22
ISSN pri članku:0040-3598
DOI:10.51936/tip.59.1.5-24 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:108357891 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:09.08.2022
Število ogledov:605
Število prenosov:80
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Izvleček:
V članku predstavljamo ugotovitve fokusnih skupin, v katerih so znanstveniki in praktiki s področja visokega šolstva iz različnih delov sveta razpravljali o stanju na visokošolskem polju. Ključne ugotovitve, ki terjajo tako nadaljnje raziskovanje kot tudi dejavnost znanstvenikov, praktikov in političnih odločevalcev na različnih ravneh, so: 1) med znanstvenim raziskovanjem in uporabnim raziskovanjem (slednje pogosto ne dosega primerne konceptualne ravni) je prepad, ki ga je treba odpraviti; 2) ta prepad se izraža tudi v globalnem kontekstu visokošolskega polja; 3) potrebno je razviti multidisciplinarnost, interdisciplinarnost, transdisciplinarnost in metodološko kvaliteto tako bazičnega kot uporabnega raziskovanja; 4) potrebno je nasloviti odgovornost znanstvenikov, praktikov in vlad

Ključne besede:practitioners, academics, government policy, education policy

Projekti

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:P5-0136
Naslov:Politološke raziskave

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj