Podrobno

Toward a convergence or divergence of adult learning and education policies? : recognition of prior learning in Germany and India
ID Mikulec, Borut (Avtor), ID Singh, Shalini (Avtor), ID Schiller, Jan (Avtor), ID Balappagari, Devaraj (Avtor), ID Tirmize, Syed Tauseef Ahmad (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (512,10 KB)
MD5: 5EC7FD9915A26A1210216A9BDD094939
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://revistas.rcaap.pt/sisyphus/issue/view/1389 Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:andragogy, adult education, prior learning, educational policy
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Geografsko pokritje:Germany; India
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:01.01.2022
Leto izida:2022
Št. strani:Str. 37-60
Številčenje:Vol. 10, no. 2
PID:20.500.12556/RUL-138370 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:374.7
ISSN pri članku:2182-9640
DOI:10.25749/sis.25505 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:115670275 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:18.07.2022
Število ogledov:700
Število prenosov:56
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
MIKULEC, Borut, SINGH, Shalini, SCHILLER, Jan, BALAPPAGARI, Devaraj in TIRMIZE, Syed Tauseef Ahmad, 2022, Toward a convergence or divergence of adult learning and education policies? : recognition of prior learning in Germany and India. Sisyphus. Juornal of education [na spletu]. 2022. Vol. 10, no. 2, p. 37–60. [Dostopano 21 april 2025]. DOI 10.25749/sis.25505. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=138370
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Sisyphus. Juornal of education
Založnik:I.E.U.
ISSN:2182-9640
COBISS.SI-ID:528923417 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Španski jezik
Ključne besede:izobraževanje odraslih, predhodno učenje, andragogika, izobraževalna politika

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Mentorstvo v kliničnem okolju: pogled študentov babištva
  2. Stališča in motivacija študentov na klinični praksi na enoti za gerontopsihiatrijo
  3. Zadovoljstvo študentov s klinično prakso na skeletni diagnostiki
  4. Klinična praksa v času epidemije COVID-19
  5. Vloga reflektivne prakse za implementacijo na dokazih podprte zdravstvene nege v prakso
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Effectiveness of adjuvant trastuzumab in daily clinical practice
  2. Mentorska vloga v kliničnem okolju
  3. Poškodba z ostrim predmetom med študenti zdravstvene nege
  4. Soočanje študentov zdravstvene nege s stresom na klinični praksi
  5. Uporaba metode REBA pri ergonomskem ocenjevanju dela medicinske sestre

Nazaj