izpis_h1_title_alt

Analiza akcij Kupujmo domače : diplomsko delo
ID Penca, Renata (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/penca218.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, vedenje potrošnikov, potrošnik, odločanje, nakup, etnocentrizem, mednarodne primerjave, Slovenija, BIH, Hrvatska
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[R. Penca]
Leto izida:2009
Št. strani:II, 25 str., 7 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-13672 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:18738406 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1371
Število prenosov:296
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, consumer behaviour, consumer, decision making, purchasing, ethnocentrism, international comparisons, Slovenia, Bosnia and Herzegovina, Croatia

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj