Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Osnovna šola Montessori v Radovljici : magistrsko delo
ID
Gralla, Baltasar
(
Avtor
),
ID
Zorc, Mitja
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(94,78 MB)
MD5: B5234592AF3A95979063100353D5130B
Galerija slik
Izvleček
Glavna tema, ki jo ta šola obravnava, je vzpostavitev pravega odnosa med javnostjo in zasebnostjo, kar bi omogočalo interakcijo med njima. Ta odnos je ključni dejavnik za učinkovito izvajanje pedagogike Montessori. Preko določenih prostorskih ukrepov (vmesni prostori, višinske razlike itd.) je ta odnos vzpostavljen glede na tri različna merila: merilo učilnice - učilnica se razčleni na več delovnih “kotičkov”, ki obenem tvorijo jasno celoto; merilo šole - šolski programi se navežejo na skupno šolsko avlo in postajajo bolj zasebni, ko se od nje bolj jasno ločujejo; merilo Radovljice - zasnova šolske stavbe stanovanjskemu predelu ponuja vhod in se na drugi strani proti mestnemu življenju odpira. Na podoben način, kakor je kotiček varno zatočišče znotraj učilnice, je šola njihovo gnezdo v mestu.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
arhitektura
,
magistrske naloge
,
osnovne šole
,
Montessori
,
Radovljica
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FA - Fakulteta za arhitekturo
Kraj izida:
Ljubljana
Založnik:
[B. Gralla]
Leto izida:
2017
Št. strani:
95 str.
PID:
20.500.12556/RUL-136634
UDK:
72
COBISS.SI-ID:
3482756
Datum objave v RUL:
12.05.2022
Število ogledov:
1044
Število prenosov:
206
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj