izpis_h1_title_alt

Porabništvo kot način oblikovanja postmoderne identitete : študija primera navijaške skupine Green Dragons
ID Kunej, Barbara (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/kunej3880.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, potrošništvo, potrošnik, identiteta, case study
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[B. Kunej]
Leto izida:2009
Št. strani:II, 46 str., 9 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-13582 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:18684390 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1027
Število prenosov:128
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, consumerism, consumer, identity, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj