Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Primerjava algoritmov spodbujevalnega učenja na simulaciji parkiranja avtomobila
ID
KRIŽMAN, KRISTJAN
(
Avtor
),
ID
Žabkar, Jure
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(5,72 MB)
MD5: BE8C06793EFA775B092D0A6F70ED6BDB
Galerija slik
Izvleček
Primerjajte algoritma spodbujevanega učenja DQN in DDPG v danem simulacijskem okolju za parkiranje avtomobila. Znotraj omejitev simulatorja lahko spreminjate opise stanj in akcij tako, da bodo primerni za dana algoritma. Uporabite lahko obstoječe implementacije algoritmov ali razvijete svoje. Poročajte o uspešnosti obeh algoritmov, časovni zahtevnosti in njuni občutljivosti na začetne parametre.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
računalnik
,
strojno učenje
,
simulacija
,
igra
,
avtomobil
,
učenje
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:
2022
PID:
20.500.12556/RUL-135581
COBISS.SI-ID:
102689027
Datum objave v RUL:
21.03.2022
Število ogledov:
1300
Število prenosov:
99
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KRIŽMAN, KRISTJAN, 2022,
Primerjava algoritmov spodbujevalnega učenja na simulaciji parkiranja avtomobila
[na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 4 maj 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=135581
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Comparison of two reinforcement learning algorithms in a car parking simulator
Izvleček:
Compare the DQN and DDPG reinforcement learning algorithms in a given car parking simulation environment. You may change the descriptions of states and actions within the limits of the simulator, to suit the given algorithm. Use existing implementations or develop your own. Report on the performance of both algorithms, their time complexity and their sensitivity to initial parameters.
Ključne besede:
computer
,
machine learning
,
simulation
,
game
,
car
,
učenje
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Iščem podobna dela...
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj