izpis_h1_title_alt

Uporaba družbenih omrežij in digitalnega oglaševanja za trženje turistične destinacije : magistrsko delo
ID Rusjan, Petra (Avtor), ID Bodlaj, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/rusjan4494-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:turizem, turistična geografija, destinacija, trženje, družbena omrežja, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[P. Rusjan]
Leto izida:2021
Št. strani:III, 68, 7 str.
PID:20.500.12556/RUL-134563 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:91772163 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.01.2022
Število ogledov:1284
Število prenosov:79
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The use of social networks and digital advertising for promoting a tourist destination
Ključne besede:tourism, tourist geography, destination, marketing, social networks, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj