izpis_h1_title_alt

The role of marketing in building the resilience of local governments to crises : the case of the Canton Sarajevo government during the COVID-19 pandemic
ID Radončić, Ena (Avtor), ID Arslanagić-Kalajdžić, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/radoncic4436-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Bosnia and Herzegovina, local governemnt, communities, Sarajevo, marketing, crises, pandemic, Covid-19, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[E. Radončić]
Leto izida:2021
Št. strani:II, 78, 3 str.
PID:20.500.12556/RUL-134515 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:88641283 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.01.2022
Število ogledov:794
Število prenosov:57
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Vloga trženja pri vzpostavljanju odpornosti lokalnih skupnosti na krize: primer vlade kantona Sarajevo v času pandemije COVID-19
Ključne besede:BIH, lokalna samouprava, občine, Sarajevo, trženje, krize, pandemija, Covid-19, raziskave, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj