izpis_h1_title_alt

Trženjski koncept hitre mode: Zara : diplomsko delo
ID Drašković, Petra (Avtor), ID Zalaznik, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/draskovic3806.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:tekstilna industrija, industrijsko podjetje, Zara, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, preskrbovalne verige, trženje, cena, poslovno komuniciranje, internacionalizacija
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[P. Drašković]
Leto izida:2009
Št. strani:II, 55 str.
PID:20.500.12556/RUL-13451 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:18554342 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1957
Število prenosov:628
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:textile industry, industrial enterprises, Zara, company performance, business efficiency, supply chain, marketing, price, business communication, internationalization

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj