izpis_h1_title_alt

Učinkovitost postopkov čiščenja in razkuževanja v izbranih vrtcih : magistrsko delo
ID Poprask, Nina (Avtor), ID Jevšnik Podlesnik, Mojca (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Kraljič, Irena (Komentor), ID Fink, Rok (Recenzent)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,41 MB)
MD5: 897A9384C5CA8AD24D5958F6F3EAE256

Izvleček
Uvod: Čiščenje in po potrebi razkuževanje različnih površin, opreme in pripomočkov je pomemben element celotne strategije za zmanjšanje prenosa mikroorganizmov. Učinkovitost postopkov čiščenja in razkuževanja se ocenjuje z učinkovitostjo uporabljene metode ter z ustreznostjo obdelanih površin. Za zagotavljanje učinkovitega čiščenja in razkuževanja je pomembno učenje in usposabljanje zaposlenih za čiščenje visokega standarda. Namen: Namen magistrskega dela je analizirati izvedbo postopkov čiščenja in razkuževanja in oceniti njihovo učinkovitost v izbranih vrtcih. Metode dela: Magistrsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. Pri teoretičnem delu smo pregledali znanstveno literaturo s področja raziskovanja. Empirični del je sestavljen iz kvalitativnih in kvantitativnih metod raziskovanja. Najprej smo analizirali Načrt rednega vzdrževanja in čiščenja prostorov in zunanjih površin vrtca. S konverzacijo z razlogom razjasnitve smo želeli preverili razumevanje vzpostavljenega Načrta rednega vzdrževanja in čiščenja prostorov in zunanjih površin vrtca s strani zaposlenih čistilk in strokovnih delavcev. S kvalitativno metodo opazovanja smo preverili, kako postopke čiščenja in razkuževanja izvajajo v praksi. S kvantitativno metodo Glo germ pa smo nato preverjali učinkovitost izvedenih postopkov čiščenja in razkuževanja znotraj izbranih vrtcev. Rezultati: S konverzacijo z razlogom razjasnitve smo ugotovili, da strokovne delavke in čistilke poznajo vsebino Načrta rednega vzdrževanja in čiščenja prostorov in zunanjih površin vrtca. S kvalitativno metodo opazovanja smo preverili odgovore iz konverzacije z razlogom razjasnitve v praksi in prišli do rezultatov, da delo opravljajo tako, kot so povedale. S kvantitativno metodo Glo germ smo prišli do rezultatov, da so zaposleni po izobraževanju v večini izboljšali učinkovitost postopkov čiščenja in razkuževanja ter večji poudarek dali tudi kritičnim mestom. Razprava in zaključek: Glede na velikost izbranih vrtcev lahko zaključimo, da so bili izvedeni postopki čiščenja in razkuževanja ustrezni, vendar so še možnosti za izboljšave. Z izobraževanjem zaposlenih smo dosegli izboljšanje učinkovitosti postopkov čiščenja in razkuževanja, s čimer smo osvežili in dopolnili znanje zaposlenih glede pomembnosti higiene objektov in procesov.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:magistrska dela, sanitarno inženirstvo, higiena, vrtci, Glo germ
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:ZF - Zdravstvena fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Poprask]
Leto izida:2021
Št. strani:82 str., [3] str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-133664 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:614
COBISS.SI-ID:88322563 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:08.12.2021
Število ogledov:1405
Število prenosov:139
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Efficiency of cleaning and disinfecting procedures in selected kindergarten : master thesis
Izvleček:
Introduction: Cleaning and disinfection of different surfaces, equipment and accessories, if needed, is an important element of the whole strategy to reduce the transmission of the microorganisms. The efficiency of the cleaning and disinfection procedures is evaluated with the efficiency of the method used and with the suitability of processed surfaces. To ensure efficient cleaning and disinfection it is necessary to teach and train employees for a high standard cleaning. Purpose: The purpose of the Master's thesis is to analyse the performance of cleaning and disinfection procedures and to evaluate their efficiency in chosen kindergartens. Methods: The Master's thesis consists of the theoretical end the empirical part. In the theoretical part, we examined the literature of the research made in this area. The empirical part consists of qualitative and quantitative research methods. First, we analysed the plan of regular maintenance and cleaning of the rooms and the outer surfaces of the kindergarten. By conversation with the reason of explanation we wanted to check the understanding of the established plan of regular maintenance and cleaning of the rooms and the outer surfaces of the kindergarten from the part of the cleaners and professional workers. With the qualitative method of observation, we checked the way the procedures of cleaning and disinfection are performed in practice. With the quantitative method Glo germ we then examined the efficiency of the cleaning and disinfection procedures in the chosen kindergartens. Results: By conversation with the reason of explanation we discovered that the professional workers know the content of the plan of regular maintenance and cleaning of the rooms and the outer surfaces of the kindergarten. With the qualitative method of observation, we checked the answers and came to the results that they do their jobs as they had told us. With the quantitative method Glo germ we came to the results that after the training the employees in most of the cases improved the efficiency of the procedures of cleaning and disinfection and emphasized some critical places. Discussion and conclusion: Based on the size of chosen kindergartens we can conclude that the cleaning and disinfection procedures were appropriate but there is still some room for improvement. With the training of the employees we reached the improvement of the cleaning and disinfection procedures efficiency by which we refreshed and added to the knowledge of the employees about the importance of the hygiene of the buildings and processes.

Ključne besede:master's theses, sanitary engineering, hygiene, kindergartens, Glo germ

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj