izpis_h1_title_alt

Vloga čustev v televizijskem oglaševanju trgovcev z živili in njihov vpliv na zaupanje ter nakupne odločitve potrošnic : magistrsko delo
ID Šmid, Julija (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/smid4438-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, prehrana, spol, vedenje potrošnikov, mediji, televizija, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Šmid]
Leto izida:2021
Št. strani:IV, 52, 15 str.
PID:20.500.12556/RUL-133484 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:82249731 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:20.12.2021
Število ogledov:821
Število prenosov:98
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The role of emotions in television advertising of food retailers and their impact on female consumer trust and purchasing decisions
Ključne besede:marketing, nutrition, sex, consumer behaviour, media, television, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj