izpis_h1_title_alt

Strategija vstopa vod z dodatki 'ZA' na madžarski trg : diplomsko delo
ID Vidmar, Špela (Avtor), ID Čater, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/vidmar3714.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, Madžarska, pivovarstvo, podjetje, Pivovarna Union, zunanja trgovina, izvoz, trg, strategija
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Š. Vidmar]
Leto izida:2009
Št. strani:II, 47 str., 6 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-13333 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:18392038 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1777
Število prenosov:302
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, Hungary, brewery, enterprises, Pivovarna Union, foreign trade, exports, market, strategy

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj