Podrobno

Razvitost načrtovanja strateškega trženja v slovenskih podjetjih : magistrsko delo
ID Kunc, Jan (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/kunc4304-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, strategija trženja, planiranje, trendi, raziskave, analiza, primeri
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Kunc]
Leto izida:2021
Št. strani:III, 70, 13 str.
PID:20.500.12556/RUL-132647 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:80543747 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:08.11.2021
Število ogledov:1305
Število prenosov:42
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KUNC, Jan, 2021, Razvitost načrtovanja strateškega trženja v slovenskih podjetjih : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : J. Kunc. [Dostopano 4 maj 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/kunc4304-B.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The development of strategic marketing planning at Slovenian companies
Ključne besede:marketing, marketing strategy, planning, trends, research, analysis, cases

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Food shortages during the Post-Habsburg transition in the Bohemian lands and Slovenia
  2. Na stičišču kulture, prehranjevanja, identitete na primeru koroške košte
  3. Veganska kultura v Sloveniji
  4. Cassirerjeva filozofija simbolnih form
  5. Kritični potenciali sodobne umetnosti
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Mnenja potrošnikov o ekološki hrani v gostinskih lokalih

Nazaj