izpis_h1_title_alt

Trženjski načrt blagovne znamke Evermind : diplomsko delo
ID Višček, Tit (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/viscek3617.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, proizvodi, blagovne znamke, strategija trženja, segmentacija, pozicioniranje proizvoda, poslovno komuniciranje
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Višček]
Leto izida:2008
Št. strani:II, 38 str., 2 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-13240 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:18327014 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1600
Število prenosov:203
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, products, trademarks, marketing strategy, segmentation, positioning, business communication

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj