Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Delitev in členjenje od abstraktne oblike proti figuralni obliki
ID
Marinko, Mojca
(
Avtor
),
ID
Makše, Roman
(
Mentor
)
Več o mentorju...
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/6951/
Galerija slik
Izvleček
V diplomski nalogi sem povezala likovno teorijo, se pravi osnovne elemente in kiparske oblike starih civilizacij in kiparstvo modernizma, katero je črpalo svoje ideje ravno od nje – neevropske stare kulture. Izpostavila sem tri moderniste: Constantina Brancusija, Henryja Moora in Barbaro Hepworth in primerjala nekaj njihovih del z kiparskimi deli starih civilizacij. Skozi svojo interpretacijo sem preko skic in risb iz siporeksa oblikovala pet oblik zarodka – embria, ki si sledijo od preproste abstraktne oblike proti figuralni, jih postavila v različna okolja in jih na koncu zabeležila v obliki fotografije. Oblikovne značilnosti starih civilizacij sem primerjala z kiparskimi deli omenjenih kiparjev in poiskala podobnosti in razlike, na koncu pa sem naredila še primerjavo z mojim lastnim delom. Teorijo in praktični del sem povezala ter jo naslovila z dveh zornih kotov: likovno-teoretičnega in likovno praktičnega. V likovno teoretičnem delu sem na kratko opisala nekaj zgodovine in oblikovnih značilnosti različnih neevropskih starih civilizacij in potegnila vzporednice z kiparstvom modernizma in omenjenimi predstavniki. V likovno praktičnem delu, pa sem poskusila prikazati razvoj abstraktne oblike iz siporeksa v figuralno obliko, ter jih postavila v različna okolja. Na koncu je sledila interpretacija lastnega dela in primerjava z kiparstvom starih civilizacij ter kiparji moderne dobe Brancusija, Moora in Hepworth, od katerih navdih sem črpala tudi sama.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
kiparstvo
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2021
PID:
20.500.12556/RUL-131657
COBISS.SI-ID:
78589955
Datum objave v RUL:
13.10.2021
Število ogledov:
935
Število prenosov:
158
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
MARINKO, Mojca, 2021,
Delitev in členjenje od abstraktne oblike proti figuralni obliki
[na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 3 april 2025]. Pridobljeno s: http://pefprints.pef.uni-lj.si/6951/
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Division and articulation from abstract form to figurative form
Izvleček:
In my dissertation, I connected the art theory of basic elements and sculptural forms of ancient civilizations with the sculpture of modernism, which drew its ideas precisely from it - non-European ancient culture. I singled out three modernists: Constantin Brancusi, Henry Moore and Barbara Hepworth, comparing some of their works with the sculptural works of ancient civilizations. Through my interpretation of sketches and drawings, I formed five forms of embryo from siporex. I placed forms, which start from a simple abstract form to a figural one, in different environments and finally recorded them in the form of a photograph. I compared design features of ancient civilizations with the sculptural works of the above mentioned sculptors, looking for similarities and differences and in the end comparing them with my own work. I connected the theory and the practical part and addressed it from two angles: art theory and art practice. In the theoretical part, I briefly described some of the history and design features of various non-European ancient civilizations and drew parallels with the sculpture of modernism and the aforementioned sculptors. In the practical part, I tried to present the development of the abstract form to the figural form, using siporex forms and placing them in different environments. In conclusion I interpreted my own work and I compared it with the sculpture of ancient civilizations and sculptors of the modern era - Brancusi, Moore and Hepworth, from whom I also drew my inspiration.
Ključne besede:
sculpture
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Izbor in pojavnost vrtnic (Rosa spp. L.) na javnih površinah v mestni občini Ljubljana, četrtna skupnost Bežigrad
Urejanje zelenih površin v urbanih območjih
Načela sodobnega upravljanja z urbano drevnino v Domžalah
Zgodba o mestnem gozdu
Analiza potreb po javnih zelenih površinah v Grosupljem
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Urban forests for resilient cities
Urban forests for resilient cities
Parkovni gozd Stražun
Organizacija in načrtovanje skupnostnega vrta v Kranju
Nazaj