izpis_h1_title_alt

Infrastrukturna pismenost in razvoj šolskih sistemov : študija primera Estonije
ID Dobravc, Žiga (Avtor), ID Krašovec, Primož (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (588,52 KB)
MD5: 07F5990BBF471FA94F7E0DDD13F18E25

Izvleček
Zaključno delo raziskuje povezavo med tehnološkim razvojem in razvojem družbenih institucij, ki za svoje delovanje zahtevajo pismeno in izobraženo prebivalstvo. Historična analiza razvoja moderne birokratske države bo pokazala, da računalniška koda prevzema osrednje mesto v družbenem organiziranju, s čimer se povečuje potreba po uporabi tovrstne tehnologije in posledično želja ljudi po tem da to znanje osvojijo. Ob tem je posebna pozornost namenjena instituciji šole, njeni vlogi in razvoju znotraj birokratske države ter možnih rešitvah ob prehodu v informacijsko družbo, ki je podkrepljena s študijo primera Estonije, kot države ki je izvedla uspešno digitalizacijo državne ureditve in je glede na njene zgodovinsko-razvojne specifike podobna in s tem relevantna za Slovenijo.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:digitalna družba, šolski sistem, pismenost, tehnološki razvoj
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Ž. Dobravc]
Leto izida:2021
Št. strani:36 f.
PID:20.500.12556/RUL-131510 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:316.3(474.2):[37:004](043.2)
COBISS.SI-ID:87544323 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:29.09.2021
Število ogledov:962
Število prenosov:103
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Historical development of educational systems through theory of infrastructure literacy: case study of Estonia : zaključno delo
Izvleček:
Thesis explores connection between technological development and development of social institutions that requires a literate and educated population for its operation. Historical analysis of modern bureaucratic state and its development will show that computer code is taking a central place in social organization, thus increasing the need to implement such technologies. Consequently, this leads to growing interest to acquire this kind of intelligence the same way it once did with writing and reading. Special attention is paid to the institution of school, its role and development within bureaucratic state, while providing possible solutions in the transition to the information society. This claim is supported with case study of Estonia, arguing that it can be used as an example of successfully executed digitalization of state organization. Estonia is shown to be relevant example for Slovenia, due to their many similarities including their independence and successfully executed early economic transition.

Ključne besede:digital society, literacy, educational systems, technological development, computer code

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj