Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
The PHAR-QA project : competency framework for pharmacy practice—first steps, the results of the European network Delphi round 1
ID
Atkinson, Jeffrey
(
Avtor
),
ID
De Paepe, Kristien
(
Avtor
),
ID
Sánchez Pozo, Antonio
(
Avtor
),
ID
Rekkas, Dimitrios
(
Avtor
),
ID
Volmer, Daisy
(
Avtor
),
ID
Hirvonen, Jouni
(
Avtor
),
ID
Božič, Borut
(
Avtor
),
ID
Skowron, Agnieska
(
Avtor
),
ID
Mircioiu, Constantin
(
Avtor
),
ID
Marcincal, Annie
(
Avtor
),
ID
Koster, Andries
(
Avtor
),
ID
Wilson, Keith A.
(
Avtor
),
ID
van Schravendijk, Chris
(
Avtor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(3,28 MB)
MD5: D1063CC48D4446CF8168D79238D8E6A0
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
https://www.mdpi.com/2226-4787/3/4/307
Galerija slik
Izvleček
PHAR-QA, funded by the European Commission, is producing a framework of competences for pharmacy practice. The framework is in line with the EU directive on sectoral professions and takes into account the diversity of the pharmacy profession and the on-going changes in healthcare systems (with an increasingly important role for pharmacists), and in the pharmaceutical industry. PHAR-QA is asking academia, students and practicing pharmacists to rank competences required for practice. The results show that competences in the areas of “drug interactions”, “need for drug treatment” and “provision of information and service” were ranked highest whereas those in the areas of “ability to design and conduct research” and “development and production of medicines” were ranked lower. For the latter two categories, industrial pharmacists ranked them higher than did the other five groups.
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
pharmacy
,
competence
,
education
,
practice
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
FFA - Fakulteta za farmacijo
Status publikacije:
Objavljeno
Različica publikacije:
Objavljena publikacija
Leto izida:
2015
Št. strani:
Str. 307-329
Številčenje:
Vol. 3, iss. 4
PID:
20.500.12556/RUL-130981
ISSN pri članku:
2226-4787
DOI:
10.3390/pharmacy3040307
COBISS.SI-ID:
108467971
Datum objave v RUL:
20.09.2021
Število ogledov:
1038
Število prenosov:
195
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Pharmacy - A Journal of Pharmacy Education and Practice
Skrajšan naslov:
Pharmacy
Založnik:
MDPI
ISSN:
2226-4787
COBISS.SI-ID:
3457137
Licence
Licenca:
CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:
To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:
01.12.2015
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
farmacija
,
izobraževanje
,
pedagoška praksa
Projekti
Financer:
EC - European Commission
Program financ.:
Lifelong Learning programme
Številka projekta:
527194-LLP-1-2012-1-BE-ERASMUS-EMCR
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj