Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Interaktivna slikanica kot didaktični pripomoček
ID
Kavčič, Ana
(
Avtor
),
ID
Jerčič Jakob, Anja
(
Mentor
)
Več o mentorju...
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/6910/
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(5,46 MB)
MD5: E6432C4DDB64AE1B218006CE91EFE52F
Galerija slik
Izvleček
V prvem poglavju diplomske naloge sem opredelila pojem slikanica. Navedla sem tipe slikanic, ki se med seboj razlikujejo glede na ustvarjalni postopek. Povzela sem vrste premičnih slikanic in naštela njihove značilnosti ter posebnosti. Nato sem opisala, kako na slikanico in njeno pripoved vpliva izbira pisave in določitev izgleda naslovnice in veznih listov. V tem poglavju sem se dotaknila še funkcionalnosti slikanice in kako njena vloga pozitivno učinkuje na otroke in ljudi, ki se želijo z njo povezati. Predstavila sem tudi slikanice, ki izstopajo predvsem po svoji obliki. Drugo poglavje sem posvetila interaktivni slikanici. Predstavila sem interaktivno slikanico, njene značilnosti in razlike v primerjavi s klasično slikanico. Interaktivnost v slikanicah sem osvetlila še s primerom Montessori pedagogike. Poglavje sem zaključila s predstavitvijo interakcije med besedo in sliko v slikanici. V tretjem poglavju sem pozornost namenila definiciji didaktičnega pripomočka in uporabi slikanice kot didaktičnega pripomočka pri učnem procesu. Razložila sem, kako se lahko starši, učitelji ali vzgojitelji poslužujejo slikanic, da otroke pripravijo do pogovora o na primer težkih tematikah, njihovih travmatskih izkušnjah in drugih možnih problemih, s katerimi se soočajo v njihovem domačem ali šolskem okolju. Četrto poglavje sem namenila opredelitvi kriterijev, ki sem jih povzela po knjigi Poetika slikanice, ki sta jo napisali Dragica Haramija in Janja Batič. Nato sem po teh kriterijih analizirala pet različnih slikanic. V šestem poglavju pa sem predstavila svoj prototip interaktivne slikanice, ki sem ga izdelala na podlagi prej preučene teorije in petih primerov slikanic.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
Interaktivna slikanica
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2021
PID:
20.500.12556/RUL-130633
COBISS.SI-ID:
76565507
Datum objave v RUL:
20.09.2021
Število ogledov:
1180
Število prenosov:
213
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KAVČIČ, Ana, 2021,
Interaktivna slikanica kot didaktični pripomoček
[na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 5 maj 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=130633
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Interactive picturebook as didactic accessory
Izvleček:
In the first chapter of the diploma thesis, I defined the term picture book. I listed the types of picture books that differ from each other in terms of the creative process. I summarized the types of moving picture books and listed their characteristics and special features. I then described how they and its narrative are affected by the choice of font and determining the appearance of the cover and binding sheets. In this chapter, I also touched on the functionality of the picture book and how its role has a positive effect on children and people who want to connect with it. I also presented picture books that stand out mainly for their shape. I devoted the second chapter to an interactive picture book. I presented an interactive picture book, its characteristics and differences compared to a classic one. I also highlighted the interactivity in them with the example of Montessori pedagogy. I concluded the chapter by presenting the interaction between word and image in a picture book. In the third chapter, I paid attention to the definition of a didactic aid and the use of a picture book as that in the learning process. I explained how parents, teachers, or educators can use them to get children to talk about, for example, difficult topics, their traumatic experiences, and other possible problems they face in their home or school environment.
Ključne besede:
Interactive
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Uporaba računalnika pri urah geometrije v 2. razredu osnovne šole
Matematična slikanica o številu nič kot didaktični pripomoček v 1. razredu osnovne šole
Uporaba interaktivne table pri pouku tujih jezikov
Matematična slikanica o geometrijskih likih kot didaktični pripomoček v 1. razredu
Didaktični pripomoček za učenje robotike
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Potovanje okoli sveta - didaktični pripomoček za nadarjene učence
Inkluzija otroka z znaki, značilnimi za avtizem
Uporaba likovnih tehnik v predšolskem obdobju
Poučevanje likovne umetnosti v tujem jeziku na razredni stopnji
Predpasnik kot didaktični pripomoček pri pouku angleščine v vrtcu
Nazaj